sobota, 5 października 2013

Dzień 242 – 05.10.2013



godzina 14.30 – centrum
            Muszę kupić jakieś jesienne buty. Niestety nic nie zmieniło się w kwestii kupowania butów i dalej uważam to za najgorsze z możliwych zakupów (no, może prócz kupowania jedzenia). Słyszałem kilka opinii, iż w CCC mają całkiem fajną kolekcję jesienno – zimową. Postanowiłem to sprawdzić, chociaż nie kupiłem w tym sklepie niczego od ładnych paru lat. Mam wrażenie, że już od kilku sezonów sprzedają cały czas to samo, a zmianą ulegają jedynie ceny. Dzisiaj zostałem całkiem miło zaskoczony, ponieważ rzeczywiście jest sporo butów wyglądających nieźle, zrobionych ze skóry i nawet w stosunkowo przystępnej cenie. Wprawdzie dziś byłem jedynie się rozejrzeć, ale myślę, że niedługo wpadnę coś kupić.

godzina 14.45 – galeria
            Chciałem kupić jakiś gruby sweter na zimę. Jest nawet jeden ładny, dość tani i teoretycznie w moim rozmiarze. Coś jednak mi nie pasowało. Przymierzyłem go i nie do końca byłem przekonany. Jakoś tak, nie wiem czy dobrze leżał. Muszę to przemyśleć!

godzina 17.00 – mieszkanie
            Mam wrażenie, że łapie mnie przeziębienie. Nie mogę na to pozwolić! Wprowadzam sobie kwarantannę na dzień dzisiejszy – siedzę w domu i faszeruje się zdrowymi rzeczami. Wstrętna jesień chce mnie zaziębić!

Podsumowanie dnia: Niezdecydowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz